ΟΡΟΙ ΕΠΙΣΤΡΟΦΗΣ

Αλλαγή και Αντικατάσταση Προϊόντων - Υπαναχώρηση και Επιστροφή Χρημάτων

Αλλαγή και Αντικατάσταση

Για να πραγματοποιήσετε αλλαγή ενός προϊόντος με μία νέα επιλογή σε κωδικό ή μέγεθος, θα πρέπει να επικοινωνήσετε με την εταιρεία για ενημέρωση της αλλαγής. Το προϊόν που έχετε αγοράσει από το Σώμα & Υγεία καθώς και η συσκευασία του, πρέπει να είναι σε άριστη κατάσταση και να συνοδεύονται από το παραστατικό αγοράς (απόδειξη ή τιμολόγιο). Συγκεκριμένα τα προϊόντα δεν θα πρέπει να έχουν χρησιμοποιηθεί ή φορεθεί, να μην έχει αφαιρεθεί το ενδεικτικό καρτελάκι της μάρκας, και η συσκευασία να είναι χωρίς φθορές και αυτοκόλλητα. Το προϊόν θα πρέπει να συσκευάζεται από τον πελάτη, ώστε να μην κολληθεί επάνω στην αρχική του συσκευασία αυτοκόλλητα της εταιρείας ταχυμεταφορών. Σε οποιαδήποτε περίπτωση δεν τηρούνται οι παραπάνω όροι, το Σώμα & Υγεία έχει το δικαίωμα άρνησης της αντικατάστασης του προϊόντος.

Αλλαγές πραγματοποιούνται εντός 14 ημερολογιακών ημερών από την ημερομηνία παραλαβής. Η αλλαγή μπορεί επίσης να πραγματοποιηθεί σε ένα από τα τρία καταστήματά μας, εφόσον πρώτα έχει πραγματοποιηθεί τηλεφωνική επικοινωνία και ενημέρωση διαθεσιμότητας.

Η αποστολή του αρχικού προϊόντος (που θα αντικατασταθεί) από τον πελάτη προς της εταιρεία, γίνεται δωρεάν πανελλαδικά αποκλειστικά με τη χρήση της εταιρείας ταχυμεταφορών ACS. Για χρήση οποιασδήποτε άλλης μεθόδου ή εταιρείας ταχυμεταφορών, τα έξοδα επιβαρύνουν τον πελάτη. Σε περίπτωση επιστροφής του προϊόντος με άλλο τρόπο που επιβαρύνει την εταιρεία ή με κατεστραμμένη τη συσκευασία, η εταιρεία διατηρεί το δικαίωμα να αρνηθεί την παραλαβή του προϊόντος.

Μόλις παραλάβουμε το προϊόν και επιβεβαιωθεί η άριστη κατάσταση αυτού και της συσκευασίας, γίνεται η αποστολή του νέου προϊόντος που έχει επιλέξει ο πελάτης. Το νέο προϊόν αποστέλλεται με επιβάρυνση εξόδων:

α) 2,90€ για προϊόντα αξίας έως 19,00€ σε όλη την Ελλάδα

β) 5,00 για προϊόντα αξίας άνω των 19,00€ σε όλη την Ελλάδα

γ) 18,00€ για την Κύπρο

Δεν υπάρχει κανένα κόστος αντικατάστασης πανελλαδικά, στις παρακάτω περιπτώσεις:

α) Λάθος αποστολής προϊόντος με υπαιτιότητα της εταιρείας Σώμα & Υγεία,

β) Αν αποδεδειγμένα υπάρξει κατασκευαστικό ελάττωμα προϊόντος. Ωστόσο τα προϊόντα έχουν ελεγχθεί ακριβώς την ώρα της αποστολής τους και γι’ αυτό είναι σε άριστη κατάσταση.

γ) Αν η αλλαγή γίνει από τον ίδιο τον πελάτη σε ένα από τα καταστήματά μας.

Υπαναχώρηση

Ο πελάτης διατηρεί εντός 14 ημερών από την ημερομηνία παραλαβής, το δικαίωμα υπαναχώρησης και επιστροφής του προϊόντος που έχει αγοράσει από ηλεκτρονικό μας κατάστημα, με διεκδίκηση επιστροφής χρημάτων ή πιστωτικού κουπονιού διάρκειας 6 μηνών. Για να υπαναχώρηση σε αγορά προϊόντος, θα πρέπει να επικοινωνήσετε με την εταιρεία για ενημέρωση και επιβεβαίωση της διαδικασίας. Το προϊόν καθώς και η συσκευασία του, θα πρέπει να είναι σε άριστη κατάσταση και να συνοδεύονται από το παραστατικό αγοράς (απόδειξη ή τιμολόγιο) . Συγκεκριμένα τα προϊόντα δεν θα πρέπει να έχουν χρησιμοποιηθεί ή φορεθεί, να μην έχει αφαιρεθεί το ενδεικτικό καρτελάκι της μάρκας, και η συσκευασία να είναι χωρίς φθορές και αυτοκόλλητα. Η επιστροφή του αρχικού προϊόντος από τον πελάτη προς της εταιρεία, γίνεται αποκλειστικά με τη χρήση της εταιρείας ταχυμεταφορών ACS. Το προϊόν θα πρέπει να συσκευάζεται από τον πελάτη, ώστε να μην κολληθεί επάνω στην αρχική του συσκευασία αυτοκόλλητα της εταιρείας ταχυμεταφορών. Σε οποιαδήποτε περίπτωση δεν τηρούνται οι παραπάνω όροι, το Σώμα & Υγεία έχει το δικαίωμα άρνησης της παραλαβής και αντικατάστασης του προϊόντος.

Τα έξοδα επιστροφής του προϊόντος από τον πελάτη που υπαναχωρεί προς την εταιρεία Σώμα & Υγεία, βαραίνουν τον πελάτη και για την Ελλάδα είναι:

α) 2,90€ για προϊόντα αξίας έως 19,00€ σε όλη την Ελλάδα

β) 5,00 για προϊόντα αξίας άνω των 19,00€ σε όλη την Ελλάδα

γ) 18,00€ για την Κύπρο

Δεν υπάρχουν έξοδα υπαναχώρησης στις κάτωθι περιπτώσεις:

α) Σε περίπτωση που αποδεδειγμένα το προϊόν αποστολής είναι άλλο σε σχέση με αυτό που έχει παραγγείλει ο πελάτης και η υπαιτιότητα ανήκει στην εταιρεία.

β) Αν αποδεδειγμένα υπάρξει κατασκευαστικό ελάττωμα προϊόντος. Ωστόσο τα προϊόντα έχουν ελεγχθεί ακριβώς την ώρα της αποστολής τους και γι’ αυτό είναι σε άριστη κατάσταση.

Η επιστροφή γίνεται αποκλειστικά με την εταιρεία ταχυμεταφορών ACS διατηρώντας των παραπάνω όρους. Μετά την παραλαβή και έλεγχο του προϊόντος, η επιστροφή των χρημάτων γίνεται εντός 15 ημερών, παρακρατώντας των κόστος επιστροφής. Ο πελάτης θα πρέπει να μας υποδείξει με email, τον αριθμό τραπεζικού λογαριασμού IBAN όπου θα γίνει η επιστροφή των χρημάτων. Σε περίπτωση επιστροφής του προϊόντος σε ένα από τα καταστήματα μας, θα πρέπει να έχει προηγηθεί τηλεφωνική συνεννόηση και να ισχύουν οι όροι περί παραστατικών και συσκευασίας των προϊόντων.

Δεν γίνονται δεκτές υπαναχωρήσεις σε προϊόντα που έχουν χρησιμοποιηθεί ή δεν έχουν παραστατικό αγοράς.

Επιστροφές προϊόντων


Επιστροφές προϊόντων με χρέωση της Ζ. ΠΡΙΜΗΚΥΡΙΟΣ & ΣΙΑ Ε.Ε.

Ο πελάτης έχει το δικαίωμα να επιστρέψει τα προϊόντα που αγόρασε από το παρόν ηλεκτρονικό κατάστημα με χρέωση της Ζ. ΠΡΙΜΗΚΥΡΙΟΣ & ΣΙΑ Ε.Ε., στις ακόλουθες περιπτώσεις: 1. Εάν με υπαιτιότητα του Somaigia.gr πουλήθηκαν λανθασμένα προϊόντα (από λάθος στη λήψη της παραγγελίας, στην τιμολόγηση, στην αποστολή κλπ). Σε αυτήν την περίπτωση, ο πελάτης δύναται είτε να μην αποδεχτεί να παραλάβει το προϊόν εξ αρχής, είτε να ζητήσει την επιστροφή του. Τα προϊόντα θα πρέπει να βρίσκονται σε άριστη κατάσταση, σφραγισμένα, πλήρη και χωρίς καμία φθορά. Η συσκευασία του επιστρεφόμενου προϊόντος πρέπει να είναι αυτή που συνοδεύει κανονικά το προϊόν και να είναι σε άριστη κατάσταση. 2. Εάν με υπαιτιότητα του Somaigia.gr πουλήθηκαν προϊόντα κακής ποιότητας (καταστράφηκαν κατά τη μεταφορά, ελαττωματικό προϊόν κλπ). Σε αυτήν την περίπτωση, ο πελάτης δύναται είτε να μην αποδεχτεί να παραλάβει το προϊόν εξ αρχής, είτε να ζητήσει την επιστροφή του. Τα προϊόντα που επιστρέφονται θα πρέπει να βρίσκονται σε άριστη κατάσταση, σφραγισμένα, πλήρη και χωρίς καμία φθορά. Η συσκευασία του επιστρεφόμενου προϊόντος να είναι αυτή που συνοδεύει κανονικά το προϊόν και να είναι σε άριστη κατάσταση. Eπιπλέον, σε περίπτωση που ο πελάτης δεν επιστρέψει το προϊόν τότε, δε θα του σταλεί νέο προϊόν και θα πρέπει ο πελάτης να προβεί σε νέα παραγγελία/αγορά. Το προϊόν θα πρέπει να επιστρέφεται στην κατάσταση που παραδόθηκε. Και στις δύο ως άνω περιπτώσεις, το ανώτατο χρονικό περιθώριο επιστροφής δεν δύναται να ξεπερνά τις δεκατέσσερις (14) ημερολογιακές ημέρες από την ημερομηνία παραλαβής.

Επιστροφές των προϊόντων με χρέωση του πελάτη

Ο πελάτης διατηρεί το δικαίωμα να επιστρέψει τα προϊόντα που αγόρασε, αζημίως και χωρίς υποχρέωση ανακοίνωσης του λόγου για τον οποίο επιθυμεί την επιστροφή των προϊόντων, εντός δεκατεσσάρων (14) ημερολογιακών ημερών από την ημερομηνία παραλαβής. Στην περίπτωση αυτή, επιβαρύνεται με το κόστος επιστροφής των προϊόντων. Οι επιστροφές θα γίνονται δεκτές μόνο εάν:

  • αποσταλεί email στο [email protected] ή
  • γίνει τηλεφωνική επικοινωνία χωρίς χρέωση με το ηλεκτρονικό κατάστημα στο τηλέφωνο 210 8970321 εντός της ως άνω προθεσμίας.

Τα προϊόντα που ο πελάτης επιθυμεί να επιστρέψει θα πρέπει να βρίσκονται στην ίδια ακριβώς κατάσταση στην οποία παρελήφθησαν, χωρίς δηλαδή να έχουν αποσφραγισθεί ή να έχει παραβιασθεί η συσκευασία τους. Σε περίπτωση επιστροφής των προϊόντων, η επιστροφή των χρημάτων που αντιστοιχεί στα προϊόντα που παρήγγειλε ο πελάτης, θα ολοκληρωθεί εντός 30 ημερών από την ημερομηνία που το somaigia.gr θα παραλάβει τα επιστραφέντα προϊόντα. Η επιστροφή μπορεί να γίνει και με πίστωση του τραπεζικού λογαριασμού του πελάτη, τον οποίο θα γνωστοποιήσει στο somaigia.gr έγκαιρα και εγγράφως.

Γενικά:

Σε κάθε περίπτωση επιστροφής προϊόντων, ο πελάτης υποχρεούται να παραδίδει άθικτα και σε άριστη κατάσταση και όλα τα έγγραφα, τα οποία συνόδευαν το προϊόν (π.χ. Δελτίο Απόδειξης Τιμολογίου, Απόδειξη Λιανικής, υλικό marketing ή οποιοδήποτε άλλο υλικό προώθησης κλπ).

Μενού

Επιστροφή

Κοινοποίηση

Συγκατάθεση cookie